fredag 19. oktober 2012

Ny ønskeliste hos Loving

Loving har en kjempefin konkurranse der en heldig vinner kan vinne noe fra ønskelisten sin. Jeg er jo veldig glad i konkurranser og veldig glad i ByNord, så jeg prøver meg med et lite innlegg.

Øverst på ønskelisten står det nydelige dådyrsengetøyet under. Dette er laget i 100 % økologisk bomull og sikkert himmelsk å sove i.


Eller synes jeg sengetøyet med fjær også er nydelig, og dette hadde også passet fint på soverommet mitt. 


Ellers er jeg en ivrig tedrikker og så til min store glede at ByNord har kommet med te, og av de tre tetypene de har på Loving, falt jeg for bringebærteen. Denne har jeg veldig lyst til å smake og boksen er jo kjempefin. Bare se.

Til slutt må jeg jo si at kjøkkenhåndklærne er nydelige, men jeg vet ikke om jeg noensinne ville brukt dem, for de er jo nesten for fine til å brukes. 

Det var min ønskeliste, så nå er det bare å krysse fingrene.



8 kommentarer:

  1. Hei høpp Camilla!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!

    Hjertelig velkommen som følger håper du vil trives:)

    Nydelige ting du har valgt ut,og alt dette kunne jeg også tenkt meg...Særlig dynetrekkene:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange fine ting :)
    Tusen takk for at du ville være med på giveaawayen min:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du ville delta i Give Awayen min :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei:) Du har vunnet give awayen min!:D Send meg adressen din på mail til meg: chilli_87@hotmail.com

    Gratulerer:D:D

    SvarSlett
  5. Loving har så mye fint :)

    Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Hei Camila og god kveld.
    Så fint sengetøy.
    Og så artig at du er med på min Give Away.

    Marit.

    SvarSlett
  7. det var fine ting
    ønsker deg ei god helg
    kanskje kjekt å svinge innom meg etterpå ;)

    SvarSlett
  8. Hei Camilla:)
    Innom for å ønske deg en fin søndag og si takk for at du er med i GA-en min - lykke til:)

    SvarSlett