torsdag 30. april 2015

Vakre Vrådal

Den vakre bygda Vrådal er mitt hjemsted og her har jeg bodd mye av livet mitt, men jeg har også vært ute og sett den "store verden" med studie- og arbeidsopphold i England, Canada og Danmark og flere steder i Norge. I 2007 bodde jeg i Danmark, men et samlivsbrudd fikk meg til å flytte tilbake til Norge og Vrådal igjen. Det har jeg ikke angret på, selv om jeg av og til savner livet i Danmark og de andre stedene jeg har bodd på.

En av grunnene til at jeg liker Vrådal så godt, er den vakre naturen her. Her kan man praktisk talt gå både korte og lange turer uten å måtte sette seg i bilen. Og innsjøen Nisser egner seg perfekt til båtliv.

Her er noen bilder som viser frem den vakre bygda:

Det spesielle øylandskapet i Vrådal sett fra Venelifjell


Tidlig høstmorgen ved foten av Roholdtsfjell


Vinter på Tverrfjell


Varden på Åhomnuten

Solnedgang på Venelifjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar